نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون همبستگی پیرسون بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]

ا

  • ارزش ویژه برند بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
  • ارزیابی برندها ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 3-10]
  • استراتژی های تولید و بازار تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
  • اصل 44 قانون اساسی الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
  • اعتماد به رهبر بررسی تاثیر رهبری تحول‌آفرین بر رفتار کار نوآورانه از طریق اعتماد به رهبر و عجین شدن در کار با نقش تعدیلگر توانمندسازی (مورد مطالعه: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 11-34]
  • ایمارک R-117 ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 3-10]

ب

  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
  • بازده سرمایه گذاری بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]
  • برنامه‌ریزی واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • بهبود سطح برچسب انرژی تایر ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 3-10]
  • بیماری‌های واگیردار طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
  • بیمه لاستیک خودرو بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]

پ

  • پرکننده هیبریدی مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]
  • پویایی شناسی سیستم‌ها تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]

ت

  • تئوری داده بنیاد طراحی مدل رهبری سلامت محور در شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در ایران [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 64-88]
  • تئوری نهادی الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
  • تاب آور طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
  • تامین‌کننده پایدار شناسایی و اولویت بندی معیارهای انتخاب تامین کننده مناسب مبتنی بر ابعاد چهارگانه پایداری با رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 46-63]
  • تامین مالی بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]
  • تعهد سازمانی بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
  • تقویت کنندگی مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]

ح

  • حلقه های علی و معلولی تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]

خ

  • خصوصی سازی الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]

د

  • دانش واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • درگیری با برند مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]
  • دلبستگی شغلی کارکنان بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
  • دیمتل طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]

ر

  • رضایت مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]
  • رفتار کار نوآورانه بررسی تاثیر رهبری تحول‌آفرین بر رفتار کار نوآورانه از طریق اعتماد به رهبر و عجین شدن در کار با نقش تعدیلگر توانمندسازی (مورد مطالعه: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 11-34]
  • رهبری تحول‌آفرین بررسی تاثیر رهبری تحول‌آفرین بر رفتار کار نوآورانه از طریق اعتماد به رهبر و عجین شدن در کار با نقش تعدیلگر توانمندسازی (مورد مطالعه: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 11-34]
  • رهبری سازمانی طراحی مدل رهبری سلامت محور در شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در ایران [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 64-88]
  • رهبری سلامت محور طراحی مدل رهبری سلامت محور در شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در ایران [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 64-88]
  • روش بهترین-بدترین شناسایی و اولویت بندی معیارهای انتخاب تامین کننده مناسب مبتنی بر ابعاد چهارگانه پایداری با رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 46-63]
  • روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای شناسایی و اولویت بندی معیارهای انتخاب تامین کننده مناسب مبتنی بر ابعاد چهارگانه پایداری با رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 46-63]

ز

  • زنجیره تامین بشردوستانه طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
  • زیست تخریب پذیری مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]

ش

  • شرکت‌های تولیدکننده لاستیک طراحی مدل رهبری سلامت محور در شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در ایران [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 64-88]
  • شرکت های دولتی الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
  • شرکت های لاستیک سازی بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]

ع

  • عجین شدن در کار و توانمندسازی بررسی تاثیر رهبری تحول‌آفرین بر رفتار کار نوآورانه از طریق اعتماد به رهبر و عجین شدن در کار با نقش تعدیلگر توانمندسازی (مورد مطالعه: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 11-34]

ق

  • قابلیت های شرکتی بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
  • قصد خریدنسل زد مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]

ک

  • کلمات کلیدی: نقشه راه SWR ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 3-10]

م

  • محصول لاستیک ایرانی بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
  • مدیریت استراتژیک واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • مدیریت دانش واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]
  • منابع شغلی بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]

ن

  • نانوسلولز مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]
  • نانوکامپوزیت لاستیکی مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]
  • نرخ بهره بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]
  • نشاط سازمانی بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
  • نظریه داده بنیاد طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
  • نمودار زیرسیستم‌ها تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]

و

  • وفاداری مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]

ه

  • هم آفرینی ارزش بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]