آ
-
آزمون همبستگی پیرسون
بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]
ا
-
ارزش ویژه برند
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
-
ارزیابی برندها
ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 3-10]
-
استراتژی های تولید و بازار
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
-
اصل 44 قانون اساسی
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
-
اعتماد به رهبر
بررسی تاثیر رهبری تحولآفرین بر رفتار کار نوآورانه از طریق اعتماد به رهبر و عجین شدن در کار با نقش تعدیلگر توانمندسازی (مورد مطالعه: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 11-34]
-
ایمارک R-117
ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 3-10]
ب
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
-
بازده سرمایه گذاری
بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]
-
برنامهریزی
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
برنامهریزی استراتژیک
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
بهبود سطح برچسب انرژی تایر
ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 3-10]
-
بیماریهای واگیردار
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
-
بیمه لاستیک خودرو
بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]
پ
-
پرکننده هیبریدی
مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]
-
پویایی شناسی سیستمها
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
ت
-
تئوری داده بنیاد
طراحی مدل رهبری سلامت محور در شرکتهای تولیدکننده لاستیک در ایران [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 64-88]
-
تئوری نهادی
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
-
تاب آور
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
-
تامینکننده پایدار
شناسایی و اولویت بندی معیارهای انتخاب تامین کننده مناسب مبتنی بر ابعاد چهارگانه پایداری با رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 46-63]
-
تامین مالی
بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]
-
تعهد سازمانی
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
-
تقویت کنندگی
مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]
ح
-
حلقه های علی و معلولی
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
خ
-
خصوصی سازی
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
د
-
دانش
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
درگیری با برند
مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]
-
دلبستگی شغلی کارکنان
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
-
دیمتل
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
ر
-
رضایت
مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]
-
رفتار کار نوآورانه
بررسی تاثیر رهبری تحولآفرین بر رفتار کار نوآورانه از طریق اعتماد به رهبر و عجین شدن در کار با نقش تعدیلگر توانمندسازی (مورد مطالعه: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 11-34]
-
رهبری تحولآفرین
بررسی تاثیر رهبری تحولآفرین بر رفتار کار نوآورانه از طریق اعتماد به رهبر و عجین شدن در کار با نقش تعدیلگر توانمندسازی (مورد مطالعه: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 11-34]
-
رهبری سازمانی
طراحی مدل رهبری سلامت محور در شرکتهای تولیدکننده لاستیک در ایران [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 64-88]
-
رهبری سلامت محور
طراحی مدل رهبری سلامت محور در شرکتهای تولیدکننده لاستیک در ایران [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 64-88]
-
روش بهترین-بدترین
شناسایی و اولویت بندی معیارهای انتخاب تامین کننده مناسب مبتنی بر ابعاد چهارگانه پایداری با رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 46-63]
-
روش فرآیند تحلیل شبکهای
شناسایی و اولویت بندی معیارهای انتخاب تامین کننده مناسب مبتنی بر ابعاد چهارگانه پایداری با رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 46-63]
ز
-
زنجیره تامین بشردوستانه
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
-
زیست تخریب پذیری
مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]
ش
-
شرکتهای تولیدکننده لاستیک
طراحی مدل رهبری سلامت محور در شرکتهای تولیدکننده لاستیک در ایران [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 64-88]
-
شرکت های دولتی
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
-
شرکت های لاستیک سازی
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
ع
-
عجین شدن در کار و توانمندسازی
بررسی تاثیر رهبری تحولآفرین بر رفتار کار نوآورانه از طریق اعتماد به رهبر و عجین شدن در کار با نقش تعدیلگر توانمندسازی (مورد مطالعه: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 11-34]
ق
-
قابلیت های شرکتی
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
-
قصد خریدنسل زد
مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]
ک
-
کلمات کلیدی: نقشه راه SWR
ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 3-10]
م
-
محصول لاستیک ایرانی
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
-
مدیریت استراتژیک
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
مدیریت دانش
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]
-
منابع شغلی
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
ن
-
نانوسلولز
مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]
-
نانوکامپوزیت لاستیکی
مروری بر کاربرد نانوسلولزبلورین به عنوان پرکننده هیبریدی در آمیزه های لاستیک [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 108-121]
-
نرخ بهره
بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 35-45]
-
نشاط سازمانی
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
-
نمودار زیرسیستمها
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
و
-
وفاداری
مدل سازی قصد خرید در نسل زد [دوره 28، شماره 112، 1402،1403، صفحه 89-107]
ه
-
هم آفرینی ارزش
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد